Учитель-методист!

4.6. Кваліфікаційна категорія «спеціаліст вищої категорії» присвоюється працівникам, які відповідають вимогам, встановленим до працівників з кваліфікаційною категорією «спеціаліст першої категорії», та які володіють інноваційними освітніми методиками й технологіями, активно їх використовують та поширюють у професійному середовищі; володіють широким спектром стратегій навчання; вміють продукувати оригінальні, інноваційні ідеї; застосовують нестандартні форми проведення уроку (навчальних занять); активно впроваджують форми та методи організації навчально-виховного процесу, що забезпечують максимальну самостійність навчання учнів; вносять пропозиції щодо вдосконалення навчально-виховного процесу в навчальному закладі...
5.2. Педагогічні звання «викладач-методист», «учитель-методист», «вихователь-методист», «практичний психолог-методист», «педагог-організатор-методист», «керівник гуртка-методист» можуть присвоюватися педагогічним працівникам, які мають кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії» (для педагогічного звання «керівник гуртка-методист» – найвищий тарифний розряд та повну вищу освіту), здійснюють науково-методичну і науково-дослідну діяльність, мають власні методичні розробки, які пройшли апробацію та схвалені науково-методичними установами або професійними об'єднаннями викладачів професійно-технічних та вищих навчальних закладів І-ІІ рівнів акредитації, закладів післядипломної освіти... Педагогічне звання «вихователь-методист» може присвоюватися музичним керівникам та інструкторам з фізкультури дошкільних навчальних закладів...
5.3. Педагогічні звання «старший викладач», «старший учитель», «старший вихователь» можуть присвоюватися педагогічним працівникам, які мають кваліфікаційні категорії «спеціаліст вищої категорії» або «спеціаліст першої категорії» та досягли високого професіоналізму в роботі, систематично використовують передовий педагогічний досвід, беруть активну участь у його поширенні, надають практичну допомогу іншим педагогічним працівникам

2022-2023 навчальний рік

2021-2022 навчальний рік

 

Борліс Марина Володимирівна

Запорізький багатопрофільний ліцей №62 Запорізької міської ради Запорізької області 

Модель впровадження здоров’яорієнтованих педагогічних технологій на уроках фізичної культури в початковій школі

 

Резніченко Назіра Донайорівна

Запорізький технічний ліцей Запорізької міської ради Запорізької області 

Технологія формування ініціативності та підприємливості учнів десятих класів на уроках з волейболу

2020-2021 навчальний рік

 

Голуб Олександр Васильович

Мелітопольська загальноосвітня школа І-ІІІ ст. №22 Мелітопольської міської ради Запорізької області

Використання ІКТ в системі формування інтересу школяра до занять фізичною культурою

 

Ільяшенко Надія Леонідівна

Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) комбінованого типу №189 "Ромашка" Запорізької міської ради Запорізької області

Модель особистісно зорієнтованих рухових завдань на заняттях з фізичної культури за освітнім напрямом «Рухова компетентність»

Презентація

2019-2020 навчальний рік

Дервиш Ольга В'ячеславівна

Впровадження інноваційних фітнес-технологій на сучасному уроці фізичної культури



2017-2018 навчальний рік

2016-2017 навчальний рік

2015-2016 навчальний рік

Ідрісова Наталія Олександрівна




Десятерік Вікторія Альбертівна




Мостенська Ірина Володимирівна





Косарєва Олена Василівна



Канцедал Наталія Володимирівна